Nasza misja

Misją CEdu jest wsparcie Klientów w biznesie, poprzez świadczenie wysokiej jakości usług szkoleniowych,
po to aby ułatwić rozwój i skuteczną komunikację pracowników w międzynarodowym środowisku pracy.

Mentalność rozwoju

Uważnie obserwujemy, że odpowiednio zaprojektowany program rozwoju pracowników przynosi liczne korzyści zarówno dla samych pracowników, jak i dla całej organizacji. Przekonani jesteśmy, że dopasowane szkolenia rozwojowe wpływają na różne aspekty zachowań i postaw pracowników, takie jak etyczność, motywacja, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę zespołów pracowniczych.

Mamy ponad 25-letnie doświadczenie, zdobyte w obsłudze dużych i rygorystycznych projektów szkoleniowych, jak również małych i wymagających Klientów. Kadra CEdu to specjaliści w dziedzinie komunikacji i zarządzania personelem

Naszą działalność napędza pasja i wierzymy, że kluczową rolę w osiąganiu sukcesu i efektywności organizacji odgrywa rozwój pracowników. Grono ekspertów, z którymi współpracujemy, a także sieci społeczno-biznesowe, jakie zawiązujemy na poziomie lokalnym, krajowym i często międzynarodowym, stanowią dużą wartość i gwarancję sukcesów wspólnych projektów szkoleniowych. Historia CEdu, pełna projektów szkoleniowych, kursów rozwojowych, publikacji książkowych i transformacji zaowocowała bogatą wiedzą i umiejętnościami, które stale wykorzystujemy w kolejnych projektach naszych Klientów.

Gwarantujemy, że każde zlecenie, każdy kurs i projekt traktujemy z najwyższą starannością i zaangażowaniem. Nasza filozofia opiera się na doskonałości, ciągłym rozwoju i doskonaleniu naszych umiejętności, aby zaspokoić potrzeby rozwojowe Klientów.


Zapraszamy do współpracy, zachęcamy do rozwoju 

dr Tomasz Sierpowski, prezes CEdu Sp. z o.o.